fredag 13. juni 2014

Mønster til sommerfuglkjolen på Ravelry!

Da er mitt første selvkomponerte strikkemønster ute i verden på egen hånd, og kan kjøpes via Ravelry!




Sommerfuglkjolen til min datter på 2 år har blitt flittig brukt siden den debuterte som selveste 17.mai -kjolen i år, så nå er jeg spent på om flere vil strikke den. Det tok så klart mye mer tid og jobb enn jeg hadde trodd å skrive ned alle detaljer og gjøre det om til et leselig mønster, men det var også mye mer gøy enn jeg hadde trodd på forhånd. - I psykologien kalles det å være i flytsonen når man driver med noe som er så engasjerende og givende at tid og sted bare forsvinner og vips har det gått en hel kveld! Litt som når en sitter med et akkurat passende utfordrende og morsomt strikkeprosjekt!

Mønsteret til Sommerfuglkjolen finnes foreløpig bare i str 2 år, men planen er at det skal komme også i str 6 mnd, 1 år og 3 år etterhvert.

Du kan kjøpe mønsteret her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar